Har inget förslag på rubrik!

Idag har varit en jääääätte bra dag i skolan jag har varit ganska flummig som vanligt, hehe. Efter skolan följde Olliey med mig hem igen för vi skulle plugga No efter som vi har kemi prov imorgon :S snacka om att jag är nervö fast jag vet ju att jag kan allt men sen när man väll sitter där med prov pappret så glömmer jag liksom av allt :/ jobbigt :( men jag ska öva hela tiden när jag får tid imorgon för nu är jag såå trött så ska snart släcka. Men när Olliey var hos mig så hade jag no life så jag ringde runt till några och jag var så dålig att jag ringde med dolt men sen sa jag vem jag var xP men det var iallafall en vi prata med i 10 ungefär och sen när jag åkte till Ica för att handla så kom han också dit och ja va OMG!!!! Men jag stod typ framför honom en gång så det var skönt att jag slapp vara stel hehe. Och idag som ni sätt har vi hämtat hem Elvis riktigt mysigt fast hundarna var ju mysigare men Elvis är ändå bäst, haha. Idag till lunch i skolan var det äckligt så hälften av tjejerna åkte till en pizzeria och käkade och jag Nellie och Olivia gick hem till Nellie för att käka men det värsta var att när vi gjorde en sån här torgila så blev den helt misslyckad men ändå god den var torr och allt sen åt vi mackor led OST typ allt vi åt hade ost på och sen när Olivia kom till mig så gjorde vi en sån till men AS mycket OST så ni kan ju fatta att jag spyr på ost nu, haha jag åt till och me i gen middag för jag var äckligt mätt och bara tänkte på ost så ska inte äta ost på länge nu :P men imorgon så börjar vi 9.20 med franska sen har vi så Kemi provet som jag hoppas går bra sen vet jag inte resten av alla lektioner. Efter skolan imorgon har jag innebandy träning ska bli riktigt funny ;)
Men nu säger jag God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback