Kvällskola Check!

Jupp, jag har kommit hem för en timma sen från våran kvällskola där våra föräldrar var med när vi hade två korta lektioner. Men innan kvällskolan och efter skolan så åkte jag till FT med Natha och det var jätte mysigt sen åkte vi hem till henne och jag fick se hennes katter och vi hade party på hennes rum, haha as kul sen så vid 18 så kom Anton och William och så spelade vi Just dance 3 med dom jätte roligt sen åt vi och vid 18 så åkte vi till skolan så jag fick typ springa till klass rummet men kom inte försent än då! Just nu så kollar jag på Hala Sverige bakar blir lite sugen att baka nu haha!
Men imorgon så efter skolan ska jag hem till Natha med Anton, William och Diddi ska bli jätte roligt, sen på kvällen ska vi på middag! Men nu ska jag fortsätta kolla.
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback