Laggar ut!!

Hejj!
Asså jag laggar snart ut bara jag tänker på att vi har prov på ons så blir jag galen, ag fattar varför jag har så svårt för No!! Måste fixa det asså känner att jag ska plugga från att jag kommit hem från skoln till 20. Men det kommer säkert gå jätte bra men jag orkar inte plugga på helgen eftersom vi ändå har provet på.
Idag så har jag imorse bara känt att jag inte hade något bestämt förutom att jag har våran första  innebandy match för denna terminen det ska bli jätte roligt, jag är lite nervös för vi ska möta ett lag vi förlorade mot förra året och jag vet ju inte hur bra dom är gemfört med oss men mitt lag kom två i en innebandy cup i staffans torp och vi förlora mot dom som kom 1 i gothia cup så jag tror vi är gansla bra ändå. Men idag så ska jag iallafall kämpa och ändå ta det lunght för annars blir man bara tressad (och då blir allt dåligt, har varit det mycket) så det kommer gå jätte bra idag det vet jag.
Imorse då så började jag på min 'minnes bok* till Sara som jag ska försöka bli klar med till jul och jag började nu, haha. Sen så har vi varit på lite ärenden sen har vi bara varit hemma. 
Jag ska nog gå ut på en liten lång promenad snart så vovvarna får röra på sig istället för dom korta hela tiden. Sen ska jag väll byta om och fixa mig till innebandyn, så det är klart.
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback