Måndag!

Jupp idag är det månag och det innebär skola. Idag börjar vi 9.30 och slutar halv fyra.
Jag kommer ladda upp n bild sen vad jag har på mig.
Igår blev en jätte lyckad dag på golfen fast jag spela dåligt men jag spelade med han som jag STÖRT gillar så det var roligt men jag skämde ut mig genom att skyta dåligt och så så det var jätte jobbigt. Men sen i slutet skulle man gissa hur många dumle det var i en burk och då när han och jag skulle gissa så tog vi mitt svar 127 och när vi kollade på varandra och han log så dog jag :D jag ääälskar hans leende man domnar av av det så vackert! men kan verkligen säga att jag är kär :) haha men han är så underbar önska bara att jag hade hans nummer ;) men jag känner ändå att han gillar inte mig :( lite synd men men *host* ingen gilar mig *host*. 
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback