orkar inte!

Hej!
Förlåt för dålig uptadering men jag orkar bara inte bloggen just nu, så det blir typ ett inlägg per dag men nu under höstlovet ska jag försöka bloggar mer. Men Idag gick skolan jätte bra plus att vi hade matte-prov och det kändes riktigt bra fast jag vet att jag hade fel på sisita talet men det gör inget. Efter skolan så gick jag hem och åt mellanmål sen åkte jag och mamma till frölunda torg för att köpa present till två tjeer i min klass som ska ha Halloween middag på fredag så det ska bli mysigt. Sen efter att vi var där så åkte vi hem och jag byte om till tränings kläder och sen cyklade jag till träningen. Träningen gick bra fast jag har tränignsverk i mina axlar efter att vi hade kastat kula igår :S  När jag kom hem duscha jag och sen åt middag och just nu sitter jag och chillar i soffan framför tv.
Igår också när jag var på stallet (islandshästarna) så fick jag gå runt och beta Yvonnes häst Töfran för att hon hade fått en glasbit som hade skurit henne över hoven och in igenom leden så hon var nära på att dö men klarade sig som tur var och det var inte varmt att gå runt med henne kan jag säga men mysigt ar det. Sen fick jag borsta henne lite och hon var lite sur av sig för hon ville ha mat sen så fixa vi lite med allt möjligt sen betade vi henne lite igen och sen släppte vi in henne och fixa lite grejer till och sen åkte vi hem. 
Imorgon så ska jag hem till Natha efter skolan och innan dess har vi elevensval och jag fick syslöjd :D jätte roligt med massor av andra bra tjejer i 7an som jag känner jätte bra.
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback