underbara stallet!

Godmorgon!
idag som sakt så ska jag följa med min granne till stallet och få rida på dom bästa islandshästarna. Så vi åker nog runt 12.30 ditt så jag måste fixa lite lunch nu jag ska ha med mig. idag hoppas jag att jag inte behöver beta Töffran hela tiden hoppas hon mår bättre. Jag tror det var om ungefär 3veckor nu får hon börja gå i hagen igen med sina kompisar tycker så synd om henne att behöva stå i sjuk hagen hela dagarna så tråkigt lite pyttig hage därför får man ju vara snäll och beta henne ändå fast man inte vill. Efter stallet och å idag på kvällen så har jag innebandy träning fast jag ska träna med 00-orna för 00 tränarna vill att vi ska vara med och träna med dom för dom får träna med oss. jag har aldrig varit på deras träning så vet inte om det är roligt eller inte men tror det är roligt, jag har försökt att får med mig Linnea på träningen men hon är lite osäker om hon ska gå men det hoppas jag sååå tråkigt att behöva var den ändå 99, vad jag tror iallafall.
men nu måste jag göra min lunch, Pöööss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback