Eng klar!

Hejj!
Golfen idag gick jätte dåligt, vill inte änns prata om det.
Men efter golfen var klar vid 19 så åkte vi hem till mamma för att pappa skulle komma och lämna alla grejer sen så åkte vi till pappa och plockade in alla våra grejer. Sen gick jag in på mit rum och tog upp min dator och började skriva på eng mailet som fröken ska ha fått imrgon och det gick bra var inte så svårt som jag trodde gick ganska snabbt. Sen när pappa kollade och checkade brevet så åt jag och min bror middag det blev köttbullar och makaroner, sådär gott men men. Just nu så bloggar jag och ska ta en kopp te och kolla film på engelska med engelsk text för vi ska ha prov på onsdag (oförberätt) men man kan öva genom att läsa engelska böcker, kolla eng filmer och sånt. Jag lägger upp bilder på grejerna jag fåt imorgon har lite ont om tid nu.
Puss & god natt <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback