Friday<3

Hallå!!
Så härligt med fredag kväll för att jag har haft en jätte bra dag fast hade önskat att jag hängde med hem till diddi för där är många från innebandy laget och har sleepover :D så hade önskat att jag åkte ditt men eftersom jag inte hade fått reda på det så orkade jag inte riktigt bry mig. Just nu så ser vi på en film och jag har spelat lite sims 3 och så, men snart dör min dator för den inte har batteri så gör detta snabbt. Imorgon ska jag på morgonen till FT med mamma och min bror för kanske shoppa lite <3 sen kanske jag är med någon kompis eller nåt, nästan alla tjejer i min klass ska till Liseberg imorgon men jag tror jag hoppar det för vill spara pengar och sen åker jag inte så mycket så det är bara onödigt så väntar till jul liseberg :D<3
ha en fortsatt härlig kväll, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback