Hejhej

Hej på er!
Nu ska jag berätta mer om ae, jag kommer sammanfatta allt! <3
Först på morgonen på torsdag å åkte vi från saltholmen till kösse och där mötte vi 7A som hade kommit från ae och sen så åkte vi med aes motor båt till ön sen när alla kommit ditt så pratade dom om regler och sen blev vi indelade rum och jag fick sova med Olivia, Nellie, Fillan och Lovisa B och vi sov längst bort i rummet Vinga :) Sen åt vi lunch och sen var det min grupp som skulle börja och jag seglade med Anton och Filip och vi var dom ända som kapsejsa och jag fick total panik, skrek, grät och skratta och båten låg helt upp och ned på, hahahaha! Och sen när jag vi in till land så bara darrade vi för vi var så kalla men jag blev snabbt varm av mina varma kläder. Efter allt galet så grillade vi korv och marsmellous för det skulle regna på kvällen (som det gjorde) så då kan man ju inte grilla sen så seglade andra gruppen och då blåste det jätte mycket så dom fick ha med sig en ledare när dom segla (som inte vi fick) sen när allt det var klart så hade vi några timmar där vi fick göra vad vi vile och vi var med killarna och prata och så (jätte skoj9 det var seriöst helt galet för killarna började spåra ut totalt fast det var ju ändå bara roligt sen var det mat och det var tacos det var sådär gott, sen gick vi till rummet och alla spårade ut då med att ala mådde illa men det var ju inte sant och sen blev det DISCO och det var faktiskt as roligt för killarna dansade till låten *Turbulence* hela tiden innan så när den kom på discot så blev dom överlyckliga och bara körde gärnet. Efter discot var vi inne hos killarna och pratade och hade roligt sen skulle vi gå in till våra rum och sova men det blev inte riktigt så vi sov typ i 40 min och sen kom killarna och tog kort på oss så vi vaknade och sen kom dom in till oss och vi snacka och sen gick dom och vi försökte sov men vi pratade istället sen så kom killarna in igen men alla bara GÅ UT (förutom jag) sen så messade jag med Basse så jag gick till dom för ville inte sova, var så tråkigt i vårat rum. Efter att jag var i killarnas rum så gick jag, Gustaf och Ralph in i vårat rum och pratade och sen schasade fillan ut oss så vi satt utom hus i våra sov säckar och myste ända tills halv sju då gick vi in i killarnars rum och väkte alla fast jag var helt hög och skratta som bara den. Sen när alla hade vaknat så skulle min grupp göra frukost och så åt vi i 30 min sen så skulle vi stäada ut våra rum :( sorgligt och sen vid 11 så skulle vi åka till kösse igen för att komma hem och jag kom hem ungefär vid 12.40. Hela dagen igår när jag var hemma så gjorde jag iordning för min tjejmiddag och den var jätte roligt (kommer lägga upp på antingen imorgon eller på måndag vad jag fick. På kvällen igår åt vi fläskytterfile, potatis och sallad och till efterrätt åt vi choklad doppade jordgubbar, vindruvor, fysialis och bananer och till det en jordgubbs glass kula, jätte gott. Sen såg vi på tv och jag öppna presenter och dom sista gick vid 23 prick haha <3 kan bara säga att dom har två dagarna har varit helt underbara nu inser jag hur mycket jag älskar min klass och jag hoppas i nian att vi gör en klass resa på två-fyra nätter minst för annars är det tråkigt för det är såå roligt på klass resor fast vi dyngnade så igår var jag så trött så jag spv till 11 idag.
Men idag så har jag varit hos pappa för han skulle hjälpa mig med matten lite och sen åkte jag hem till Alice och då så målade hon mina naglar, gjorde mitt hår, fikade och sen spelade vi lite singstar och sen skulle jag hem för vi skulle äta och imorgon ska jag vara med Vilma och vi ska till Ft och så, sen ska jag hem till pappa!
Just nu så sitter jag och ser på *Snow white* med mamma och min bror och myser. 
Love u <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback