Jösses

Härre jösses vad dålig jag är på att uppdatera jag måste verkligeeeen förbättra mig!
Idag så har vi först varit och köp present till min styv bror som fyller år på onsdag fast vi ska ha middag imorgon och sen ha vi handlar och sen kom min farfar och hans fru till oss och frågad om jag och min bror ville följa med ut med båten en stund och såklart ville vi det och då var jag så hungrig så jag inte visste vart jag skulle ta vägen... När vi åkte ut med båten så åkte vi mot Gkss hamnen och kollade på båtarna där och det blåste ju ganska mycket ute så det var shet stora vågor speciellt när Styrsö färjan kom det såg ut dom vågorna var minst 2 m höga haha lite läskigt faktiskt fast roligt sen åkte vi mot Hisingen och kollade på alla fartyg och sånt sen åkte vi hem och jag var sjukt kissi nödig så det inte var sant men det löste sig..... Sen så kom vi hem och jag åt lite mer lunch och såg på tv4play på Robinson för missade det i veckan och då så pratade jag med Vilma och så kom hon till mig till 20 och vi fixa naglarna och så bestämde jag mig för att jag ska börja dansa :D ska bli jätte kul på onsdagar med Vilma!! <3 älskar verkligen dans och musik kan leva med det forever och då skulle jag dansa jazz/street som Vilma passar mig perfekt. Imorgo ska vi ju ha middag för Jacob och sen ska vi spela golf och hem till mamma
(eller jag ska se hur jag mår imorgon).
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback