Lunch/rum

Hejj!!
Idga så ska vi ju ha tidig födelsedags lunch för min styvbror för han fyller igentlign år på onsdag men det är ju lättare att ha på helgen så idag kommer hans mormor och henes man och sen komemr Anna och Jonas dom som hade :( bosse och har Timja och Dragon så vi ska bestäma idag om det finns något datum i oktober jag och jacob kan komma till dom :D Sen idag ska vi åka till mamma och Vanessa åker tillbaka till hennes skola och sen ska vi spela golf idag om vi hinner men det hoppas jag :D
Men jag ahde ju lovat att jag skulle visa bilder på mitt rum där jag satt ut lite ljus och sånt så här kommer bilderna på det jag har gjort (inte så mycket men)
Söta små lådor från THG
Lite ljus och en växt från IKEA
Rosor man har ljus i och foto rammar från THG
Kuddar från THG
 
Och nu kommer det jag ska ha på mig idag


Halsband från THG

Armband från THG
Blus från ?
Tjock tröja från 4YOU
Svarta lång jeans från Carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback