Orientering

Hej på er!
Idag så hade vi en kort skol dag för vi skule till Ruddalen och oirentera. Så klockan 11.10 så slutade vi för att åka till ruddalen men vi åt lite i bamba sen åkte alla till frölunda torg en stund och sen vidare till ruddalen men jag och Nellie tror jag stannade lite längre på frölunda och sen när vi skulle åka så råkade jag säga att vi skulle åka till tynnered men det var ju fel vi skulle mot bergsjön så när vi hade åkt en station så gick vi av och då såg vi massor av blommor vid kanten och en bild på en kille och då förstog jag att han antagligen hade blivit överkörd av spårvagnen :( det var hemskt att se... Sen när vi hade tagit spårvagnen rätt och sen hade gått fram till ruddalen så hade några redan sprugit ut så vi bara byte skor och så sen sprang Nellie först och sen sprang jag, och Nellie var så smart för att hon missade första så hon fick springa tillbaka och sen så sprang hon jätte långt fel när hon skulle till 4an och sen träffade jag Louise så jag sprang med henne och när vi hade tagit kontroll 9 så sa jag att vi skulle springa en väg men det var fel väg så där var vi i 10 min och undrade vart vi skulle men sen fattade vi så du kutade vi till sista kontrollen och sen tillbaka till Mål och jag kommer inte riktigt hur lång tid det tg för oss men ganska lång tid tror jag :P När jag kom hem så duschade jag och åt en macka och sen åkte vi och handla och efter det så gick jag ut medmina älsklingar <3 
Om en timma eller nåt så börjar min golf och jag hopas verkligen att det inte regnar eftesom det regnar väldigt mycket nu men det kommer säkert sluta innan jag börjar. Haha eftersom det är blå himell nu :P
Kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback