Snuvig, hostig och allt annat...

Hej!
Usch känner att min försyldning blir bara värre och värre trodde den skulle försvina i helgen men nej det ville den inte var säkert bara för jag åkte ut med båten i blås vädret..
Idag har varit är ganska bra dag i skolan förutom att på morgonen enda tills bamba så hade jag jätte ont i magen kändes som jag var orolig för något men visste inte för vad. Eftersom jag var hemma från skolan torsdag och fredag så missade jag ganska mycket i skolan och det var väll sisådär bra missade mycket i franska en eng läxa som jag inte viste om (glömde fråga om vi fick någon) och så men jag hoppas jag jobbar ikapp ska börja träna mer engelska nu och så för är inte så jätte duktig på det :S Men efter skolan så var det innebandy och jag var med på ungefär halva träningen för kände att min snuva blev värre och så så jag tränade på skott i stället och det gick sådär men bättre blev dom (lite). Efter träningen gick jag hem och duscha sen åt jag middag och glass till efterrätt mums :) sen så började jag med min matte läxa och den slutade i tårar... för att jag ringde pappa och han hjälpte mig men på sista svåra talet så bara kände jag att jag inte fatta någon ting och så så jag blev lite ledsen och sen hade vi en diagnos förra veckan för att lärarna ville se vad vi kunde och där fick jag så dåligt att ingen ana kunde få sämre så jag var inte s nöjd så jag och pappa ska kolla på några av uppgifterna imorgon så jag kan kommer ihåg bättre. Sen efter allt stök så tog jag en kopp te och kollade på robinson jag spelade in från idag eftersom jag jobbade matte då och avsnittet var bra längtar tills imorgon det avsnittet värkade kul!
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback