Torsdag!

Godmorgon!
Idag är det torsdag snart slut på veckan, härligt! I skolan idag så har vi några vanliga tråkiga lektioner, sen efter bamba och franskan så har vi idrott och då ska vi origentera :D det ska bli jätte kul och jag ska orientera med väääärldens bästa Olliey<3 min älskling är hon :) sen har vi block (kallas elevensval) och jag har matte
*host, skit tråkigt*, önska att jag tog musik istället men det ska jag göra nästa gång. Sen någon gång kanske jag tar eng för jag är så kass på det så det inte är sant. Efter skolan idag senare på kvällen har jag golf och jag sitter och funderar på hur jag ska göra om jag ska hämta cykeln först hos mamma och sen upp till pappa eller gå till pappa direkt och hämta cykeln på väg till golfen för jag har alla mina idrotts kläder och allt. 
Men som allt blir idag kommer det nog bli en super dag (utan SO med jonas.... usch) 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback