15min kvar!!

Guud nu är det bara 15 min kvar tills jag är 14 och inte 13 år längre! Jag är inte jätte spänd än men blir säkert det sen!

Det var super roligt på Mydog idag fick vara med många franska bulldoggs. Men tyckte dom inte hade jätte roliga affärer och så detta året men jag var ju mest i montern så jag hann ju inte titta ordentligt.
Jag kom hem från Julia vid 23 och då duschade jag och nu försöker jag skypa med min kompis men det går piss dåligt för antingen krånglar hennes dator eller min..
Men iallafall imorgon ska jag kanske lägga ut lite vad jag fick beror på vad det är. Men annars ska jag nog inte göra så mycket imorgon min släkt kommer på fika med tårta och så för farfar och hans fru ska bort på kvällen :( så det blir bara fika :( forever alone middag.. Hahah nä jag skoja!
Men ha en fortsatt bra kväll, Pöss från sista minuterna innan 14 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback