Gött med Kött

Hejsan svejsan!
hur har ni det?
Själv har jag det faktiskt grymt. Dagen idag i skolan var crazy, jag och min bästis Olliey var helt galna och gjorde massor av konstiga miner åt varandra och skrattade helt (cp) konstigt. Och på matte lektionen när det var helt tyst i klassrummet så började jag små skratta när olliey var vid tavlan och skrev, såklart så börjar Olliey att skratta också så blir det kaos igen.
mer idag har jag inte gjort mer än handlat lite med mamma, haft en rolig/jobbig innebandy träning och bara slappat. Har geografi läxa tills imorgon att vi ska läsa några sidor så det gör jag sen innan jag ska sova.
Imorgon börjar vi tidigt och slutar gaska sent så vi har skola i 8 timmar och 20 minuter ungefär. Efter skolan ska min bästiiiis Natha följa med mig hem och vi ska såklart spela Just Dance 4, längtar.
Pöss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback