Allmänt borta

Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu efter skolan jag är bara typ minnen neråt och seg, jag kan tro att jag är trött och slut efter skolan men det hände inte något jobbigt förutom att Eva kom in och hade oss bara för våran lärare är i Spanien och våran vikarie är sjuk så vi hade Eva hon är så himla jobbigt hon tog upp en grej om soffor som vi har ute i Vårat "rast rum" för att vi inte behöver vara ute på rast haha men men då så pratade dom om sofforna och jag typ fattade inget alla bara argumenterade imon och sen orkade jag och nära av mina kompisar mer så vi gick till bamba som vi hade endå! :P sen efter skolan gick jag ut med hundarna och då när vi kom ner till ängen så såg dom en annan hund och jag var i en nerförs backe så då sprang dom så jag ryckte till i kopplet för att jag blev sur på som för dom beter sig dåligt så gjorde det så ont i mina händer så det bara sved så nu har jag dåligt samvete för det men imon ska vi gosa mycket!
Kram Tojalove<3


Kommentarer
My säger:

Jag har veckans blogg, vill du va med?

Direktlänk till veckans blogg här under :D



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-03 | 20:37:13
Bloggadress: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback