Bra början..

När vi kom till Varberg så fick vi stugorna som var små men mysiga och jag sov med några som är galna men efter vi hade spelat våran första match sa jag till tränarna att jag ville byta stig kompisar och då gjorde jag det :D men det roliga var att vi vann första matchen med 6-3 :D och jag blev utvissad för jag hade hög klubba haha men sen så åkte vi och åt i en matsal som var en konstig bamba matsal som var stor och många lag var där och vi fick korvstroganoff och när vi skulle ha mat så skulle vi gå till en konstig mat tant som lassade upp hur mycket mat som helst jag åt typ upp mindre en hälften och sen fick vi ut och chillade lite och nu ska vi sova så vi ses imon <3 ps: jag kommer inte kunna lägga upp bilder så ni vet mobil bloggar och har dåligt teckning.
Kram Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback