Cup

Igår så började Göteborgs cupen i innebandy! Och dom som är ett år yngre än oss skulle spela mot dom som är lika gamla som mig och det tyckte jag var lite konstigt att inte vårat lag var med istället eftersom dom är lika gamla som oss men då istället fick 5 i mitt lag vara med och spela med dom som är ett år yngre, och då så valde dom ut mig :D jag blev jätte glad när dom sa det till mig! Men jag trodde att tränarnas barn skulle få vara med men det var bara en av tränarnas barn som fick vara med men hon är ju ändå jätte duktig!! Så igår spelade vi två matcher och första vann vi med 1-0 och andra förlorade vi med 0-2 och idag förlorade vi mot Lerum som är duktiga med 0-3 eller 0-2 kom inte ihåg och imon är det ju Valborg men vi ska spela ändå en match så jag hoppas det går bra! Säger mer imon hur det går.
Kram Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback