Gäster!



Yee Påsklov! så himla skönt men det känns som om att det är Fredag ast det bara är Torsdag! XD
Dagen dag har varit väldigt lätt och skön :D
Första lektionen var B.språk sen Musik, Historia, Bamba då fick vi påsk lunch med en choklad pudding mums, No och vi fick rösta om vi ville göra en bok eller ett prov och första gången vi röstade så blev det 8-14 så det blev prov men idag hade många ongrat sig så vi röstade vi igen och då blev det 14-4 så blev BOKEN och då blev jag jätte glad för det är verkligen mycket enklare och boken ville våran matte lärare också så haha sen sista lektionen hade vi vikare för våran lärare ä i Spanien så då skulle vi spela brännboll men då tyckte vikarien att det var för kallt ute så han sa nej men sen fick vi som ville spela brännboll och vi blev bara 9 stycken men det gick iallafall och dom andra som inte ville spela brännboll fick vara i datasalen och gå in på vilken hemsida som helst! :P Fast jag valde brännboll för det var verkligen mycket roligare än att nörda dator som man annars gör hemma hela tiden, men det gick inte jätte bra på brännbollen för vårat lag förlorade med 4 poän Bumbybjörnarna hette vi haha :P Men dom var en mer så och dom var verkligen mycket bättre än som men jag tror vi tog fler lyror och jag gjorde en Home run woppa :D Så det var kul och sen fick vi sluta vid 14. Så nu på eftermiddagen har jag haft innebandy och vi var först bara 6 där men sen kom en till så vi lbev bara 6 så man kunde inte göra så mycket men roliga grejer han vioch nu har jag gäster hemma men det är min brors kompis så jag har ingen att vara med så jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik och FB! :P Ha ett riktigt härligt PåskLov nu alla underbara bloggläsare! <3
Pöss Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback