Innebandy!!! :D

image description 
Åååå vad jag är sugen på att spela innebandy nu aso :) i helgen ska jag spela gbg cup ska bli jätte skoj fast vi ska spela med 00orna och dom vet jag inte riktigt om dom är bra eller sådär men jag och 4 andra blev utvalda av våra tränare för att vi var bäst och hade varit på flest träningar och jag blev så glad att dom sa att jag fick vara med jag bara skrev JAAAA!!! För jag jag kan inte träna på torsdagar längre för att jag har golf träning :) så det blev lite tokigt så jag skippade vinterträningarna för innebandyns skull men det som är så bra är att på vintern är det innebandyn som gäller för då är det mest matchen och så på våren till sommaren/hösten är det golf som gäller men ridningen gäller ju hela tiden så haha :D RIDNING äger! <3 Så jag hoppas att det går bra i helgen :) hoppas vi verkligen vinner eller kommer 2a då har vi vissat att vi har kämpat och är ett bra lag! :)
Så ni bara vet så alla som läser tittar in på min blog älskar jag för då har ni vissat ett intresse att min blogg kanske är bra!  (Men det är den säkert inte) Men man kan ju alltid drömma! :)<3


Kommentarer
Malin säger:

Sv: Hihi, detsamma! Följer dig nu med!



Kram

2012-04-26 | 21:25:50
Bloggadress: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback