Love them so much<33

Jag älskar Plexus, Tassia och Ruth så himla mycket! (tre hundar) När jag går ut med dom så är jag bara jätte glad det sprutar glädje ur mig fast dom kan bli väldigt jobbiga men jag försöker att inte blir sur! :) jag önskar verkligen att vi kommer skaffa hund men jag kommer i såfall fortsätta att gå ut med hundarna för dom finns i mitt hjärta och kommer aldrig att försvinna!! När jag hör dom skälla vill jag bara springa ut och gosa med dom! Bara jag ser dom blir jag glad! När jag kommer hem från skolan och får se dom i trädgården så springer jag fram till grinden och klappar o pussar dom<333 bara Alma var där med då skulle allt vara fullbordat! Saknar henne så mycket bara jag tänker på henne så rinner en tår ner från ögat! Ibland när jag går ut med hundarna så brukar jag tro att Alma och följer med som ett spöke/ande! Jag hoppas att det är så! Jag gjorde en pärlplatta med henne på så det blev så stor som en tavla som jag gav till hennes husse och matte! I LOVE U ALMA! <3
Tojalove<3


Kommentarer
NellieB säger:

Sv. Gullig du e Victoria. Tack för din fina kommentar.

2012-04-22 | 11:57:23
Bloggadress: http://Nellieberntsson.se
ClaraS säger:

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2012-04-23 | 19:24:48
Bloggadress: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback