Regn regn och mer regn

Jag är så trött
Jag kan inte fatta att det har regnat hela dagen lång! Fast jag sat imorse och spelade ett spel på datorn och först tittade jag på klockan och då var klockan 11 och sen tittade jag på klockan igen efter en stund och då var klockan 12 och då tänkte jag att klockan bara rusade iväg :O Men jag var väll inne i spelet så då gick tiden väll fort. Men idag så har vi varit hemma och sedan åkte vi till Ikea och sen åt vi på någon typ av resturang men maten var ändå väldigt god :) Sen åkte vi hem och nu sitter jag på inne på datorn och har skypat med min kompis och då var han med en annan kompis som pratade som var HUR konstig som helst helt korkad i huvudet men det har han alltid varit hahahaha :P Men sen la vi på och jag typ brjade gap skratta hahaha men nu skypar jag med min kompis! C: 
kram Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback