Religions provet

Religions provet idag tycker jag gick hyfsat bra det kändes bra iallafall och våran lärare bedömer bara hur man skriver och så inte poäng och de tycker jag är jätte skönt! Idag till bamba blecket pannkakor och då stod att det skulle finnas grädde men det fanns såklart inte jag kan inte tänka mig våran bamba serverar grädde! Haha :P men på bamba rasten kom min ena bästis och sa att min andra bestialisk hade svimmat på deras sån och jag bara WHAT!!?? Men jag tror det är sån mens verkningar eller något vissa svimmar ju av det! Men sen mådde hon bättre men jag vet inte hur hon mår nu för hon har inte svarat på mitt sms jag har skickat. På bäst sista lektionen så frågade våran lärare vilka som gjort läxan och ville lämna 4 böcker till biblioteket! Och jag räckte upp hande verkligen för jag orkar inte engelska! Haha :P jag gick i väg med två andra killar i min klass och när vi fick till bibblan så regnade och blåste så jag sa till dom att vi kunde ta bussen och precis när vi kom till busshållplatsen så kom bussen snacka om tur! xD men så åkte vi dit lämnade böckerna missade bussen men så kom det en buss nästan direkt efter och så missade vi där vi skulle hoppa av! Hahaha XP så vi fick gå men det gick snabbt så vi slutade 20 min innan dom andra igentligen 35 min men det tog tid att komma hem haha! Men nu kommer min kompis snart så! Love ya<33
Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback