Snart slut

DX -.-!!
Sorry för att jag inte bloggade igår men det var för att vi hade idrottsdag med skolan och när jag kom hem mådde jag jätte dåligt jag var slö ont i magen och skadat foten och allt! Men efter att jag hade duschat mådde jag mycket bättre!! och på idrottsdagen å sprang vi 50m istället för 60m och första gången jag sprang med min kompis fick jag bara 8.70 och andra gången körde jag med min snabba kompis så sprang jag 8.61 och tredje gången körde jag med min kompis som vi var ganska lika men jag vann och då fick jag 7.61 och då bev jag riktigt glad!!
Ja men idag är det Torsdag och veckan är snart slut riktigt skönt! Idag i skolan har vi sådär roliga lektioner nu på morgonen har vi B-språk efter det har vi musik :DDDD sen historia/religoíon sen bamba sen NO och sen ett långt pass med våran lärare! Vi brukar göra olika varje gång men jag dör om vi har eng för ibland har vi eng lktion också halva passet och det hoppas jag verkligen att vi inte har!! Idag efter skolan så sa jag gå ut med hundarna sen jobba RELIGION för vi har prov imon så jag kommer inte kunna blogga idag mera tyvärr jo kanske ett inlägg i skolan kan jag göra men då blir inlägget oftast utan bild för det står error när jag försöker ladda upp bilden så jobbigt -.-!!!! Men nu ska jag gå in på mina dagliga spel Howrse och djur.nu haha XD
pöss Tojalove<3

Kommentarer
Anonym säger:

Vet du vem det är

2012-04-19 | 21:08:05
Anonym säger:

Kallas du för toja Och heter victoria? Hur kom ni på det?

2012-04-22 | 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback