Snart!!!

Det börjar nu närma sig helgen då jag ska till Varberg på innebandy cup :) jag längtar faktiskt lite för att det ska bli kul men ändå vill man ju vara hemma under påsklovet menmen det blir nog kul tror jag man har ju alla kompisarna med sig :D
Idag ska jag ringa min kompis och fråga om jag kan hänga med henne till stallet imon och så ska jag fråga om hon har lust att göra något idag och det får jag hoppas att hon vill :) hon är ju trots allt min bästis<3 men annars så ska jag inte göra mycket det är dåligt väder idag med regn och grå mulet! Blä blä blä, för man orkar ju inte sitta vid datorn hela dagen och va data närd heller och så vill man inte vara ute för de är dåligt väder haha inget typ att hitta på!
Har ni något bra förslag att hitta på?
Kram Tojalove <3


Kommentarer
william säger:

så söt:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 | 11:27:52
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/
Hanna säger:

Söt katt!

2012-04-25 | 21:16:03
Bloggadress: http://powniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback