Stallet<3

Nu så sitter jag i stallet och ska titta på mina två kompisar som ska rida dom rider hästarna Kalle och Nene på deras ridskola! Men idag annars har jag varit i stab på löplabbet för min store bror skulle ha ute gympa skor! Sen åt vi lunch i stan och hade det jätte mysigt och sen efter stallet har jag innebandy träning för imon så åker jag och laget till Varberg på innebandy cup hela helgen så jag hoppas det går bra för oss vill verkligen vinna!! Vi ska spela en Match klockan 8 på morgonen så vi måste typ klockan 6.30 :(( och så spelar vi tre matcher på lördag då men det blir kul så jag ska kämpa och vara tuff! :D
Pöss Tojalove<3


Kommentarer
ClaraS säger:

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Kram

2012-04-12 | 19:42:49
Bloggadress: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback