Godmorgon

Godmorgon på er!
Idag ska vara med bästaste nellie som jag inte träffat på hela sommar lovet (helt sjukt) och jag ska vara hos henne vid 14 så något roligt får jag väll hitta på tills dess!
Igår så ringde farffar mig och min bror och undrade om vi ville åka ut med båten med honom och såklart ville vi det och vi åkte ganska långt förbi hisingen och kallön till någon ö utan för det och så vackert det var där det var inte sant så vackert det var asså när man var högst ut och tittade ut så såg man bara hav och horrisånten så vackert jag kan inte fatta så vackert det var :O det tror jag ni också skulle tyckt. Fast det dåliga på den vackra ön var att det inte fanns någon stanns att äta för allt var stängt så vi fick åka till en annan ö som låg bredvid ungefär som vi ät lite sen åkte vi hem igen och det var ganska kallt det blåste jätte mycket men sen när vi kom hem oh la till så var det jätte varmt och blå himel så igentligen så skulle vi ju åkt då haha!
Nu någon dag i veckan komer jag göra min första video för jag laddade ner appen videofyme och jag heter Viccan så adda gärna mig<3 så följer jag er tillbaka <3
Kram<3
 
Jag på havet!<3
Utsikten från den underbara ön!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback