31 December 2012

Gud vad jag ska njuta av denna dagen. 31 december 2012 ett roligt med ledsamt år alla känslor på en och samma gång. Men jag bara känner det att 2012 har varit ett perfekt år fast sommaren inte var bra och vintern var kanska varm. 
Min blogg har gått upp och ner ibland har jag ingen lust och ibland jäätte mycket lust.
 
Under 2013 ska jag försöka blogga, vara mycket med kompisar, ha en perfekt sommar, träna mycket, PLUGGA och ha det allmänt perfekt.
 
Här kommer lite bilder som jag har lagt upp under 2012 <3
Här var lite bilder från sommaren och annat.
 
Ikväll ska vi vara med våra kompisar och våran kompis bror ska också vara med så det ska bli roligt. Jag känner barnen som kommer så det är skönt fast det är bara killar :S
Haha men jag är van.
 
Jag kommer såklart blogga vid 00.00 som alla andra också gör, haha!
Pööss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback