Fort fort fort

Hejsan hoppsan!
Imorgon då är det JUL!! Äntligen som jag längtat fast är ändå lite sur för det gott så fort för julen är den mysigaste tid punkten på året och den ska just gå så hiimla fort.
Idag så har jag varit hemma gått ut med hundarna, julbakat hos kusinerna sen kom dom till oss på middag och sen efter middagen fick vi julklappar av dom och dom fick av oss!
Jag gick några presenter från VS!! Snacka om att jag blev glad, Bästa kusinerna ever in my life<3
Asså kände det idag, shiit vilken underbar familj, släkt och vänner jag se! Jag är lyckligt lottat verkligen!
Plus att man har din bästa grannarna man kan ha, finns inga bättre!
Stor godnatt Julkram önskar Jag <3
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback