God Jul alla Underbaringar<3

Godmorgon på er!
 
Vaknade tyvärr klockan 7 imorse :S är väll så nervös för att det är julafton, haha!
Men det var härligt att vakna för jag hade inte direkt svårt att somna igår så då var det skönt att vakna.
Imorse åt vi jul gröt till frukost sen kom våran granne och lämna lite presenter (dom fick våra igår) sen gick vi in till grannen och öppnade våra presenter från mamma och till henne. Jag blev lite ledsen för jag inte fick så mycket, men jag låter bara bortskämd om jag säger så och sen kom jag på att tänkt dom barnen som inte får några julklappar alls eller nån mat. Så himla synd och ledsamt för dom, jag önska bara att jag var rik så jag kunde köpa massor av mat och presenter till alla barn i dom länder som har det svårt, så dom fick könna av hur det känns. 
 
Idag så ska mormor och morfar komma vid 12 sen vid 15 ska vi hem till pappa för vi firar där med farmor och pappas bröder, jätte mysigt för det var så längesen vi gjorde det.
Jag tänkte att jag kanske lägger upp lite vad jag fick imorgon. 
ha nu en riktigt härlig Julafton mys riktigt mycket med familjen och släkten.
pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback