Heder?

Hej!
 
Jag glömde igår att fråga tyckte ni min nya heder var fin?
Hade bara en plan att göra en ny och tog ut några bilder så blev det den det blev.
 
Men idag morse så kollade jag lite på min kusins Lucia tåg eftersom det är Lucia idag sen gick jag och min kompis bort till idrottshallen för att kolla på med våran klass högstadiets lucia tåg och där skulle jag varit med med mina kompisar igentligen men vi kände att vi väntar tills nästa år istället. Efter Lucia tåget hade vi so och matte i bamba blev det tapetklister gröt som förvånadsfullt var god, men om man åt för mycket var den riktigt äckligt. Efter bamba hade vi franska, idrott
(då mobb målade mina kompisar mig. Dom höll i mina ben och armar en och målade i mitt ansikte, as panik.)
sist hade vi elevensval och då fick vi välja vad vi ville ha nästa termin och jag ville ha 
1. Musik
2. Idrott
3. Syslöjd igen fast jag inte kan få det
 
Jag kommer sakna många från slöjden men speciellt en som är hemlig.
 Sen gick jag hem och åt sen bakade jag och mamma en cheescake till min bror (haha betjänter), sen åt vi middag och gjorde det sista på cheescaken och nu ser jag på tv (som vanligt)
Pöss<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback