Hes hes hes hes

hej!
 
har inget humör för blogg så lägger den åt sidan ett tag. 
 
Jag är suuper duper Hes, har ingen som helst anning vad den kommer ifrån. Alla mina kompisar tror den kommer från i måndags på innebandyn men det tror jag inte riktigt men lite såklart men är försyld också så det är därför så jag kan knappt prata utan att det jag jätte ont i halsen. Så idag gick jag hem när dom andra åkte till ruddalen för att åka skridskor.
 
Imorgon äntligen så får vi JULLOV<3 längtar jätte mycket, men det är ju ändå tråkigt för man får inte träffa sina kompisar varje dag :( men det kan jag leva med. Vi ska typ gå till kyrkan imorgon och göra något där, har aldrig varit i kyrkan i högstadiet så vet inte vad man gör. Efter det går vi till klass rummet och pratar, får våra betyg och säger hejdå. Vet inte om vi kommer få nåt fika eller något men tror inte det. 
Det är så tråkigt för tre tjejer i våran klass ska byta skola så måste säga ett stort hejdå till dom fast det är en tjej som gick på mitt dagis som inte vill byta nu för hon gillar våran klass så jag hoppas hon stannar!!!
kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback