Läxor, Läxor och mer läxor!

Hej<3
 
Är sååå seriöst trött.
Skolan gick bra idag våran lärare var sjuk idag som vi har tre lektioer med på morgonen så vi hade en annan lärare en stund första lektionen sen hade vi våran idrotts lärare. På musiken körde vi "Jul charader" och vi kom typ delad 2 plats ;) duktiga som vi är, haha. På idrotten så fick jag hålla en innebandy lektion för tjejerna. Det gick väll bra, men dom kunde ju inte allt men det är ju bara för jag går i innebandy men det gör inte dom. Men för att vara nybörjare var dom grymma så jag tror det går bra på cupen och sist på elevensval så gjorde jag på mitt koppel till grann hundarna som kanske är klart nästa vecka :) 
 
Efter skolan skulle jag gå he med min kusin som går i 1an och hennes kompis och efter jag hämtat dom så hämtade vi min lill kusin som går på dagis och sen gick vi hem och det tog totalt 1 TIMMA :O helt sjukt, fast dom går int alls fort så man förstår ju. När vi kom hem till dom så var deras mamma hemma och vi åt lite mat och sen hämtade jag hundarna Lissie och Charlie hos deras kompis, super glada blev dom. Sen vid 18 så körde dom hem mig och sen skulle dom vidare till deras kompis. 
När jag kom hem så hjälpte jag med maten och sen åt vi och jag blir så galet sur över att min styv bror vill byta plats hela tiden och jag vill inte det. Kanske är töntigt att jag håller på så men jag vill sitta där inte bredvid honom  på MIN plats när inte min styv stora syster är hemma då. 
 
Just nu har jag gjort matte och No för no förhör har vi imorgon och jag känner mig ganska säker och på torsdag har vi matte prov och för EN gångskull känner jag mig ganska säker. Jag håller på hela tiden också att öva franska prepositoner som vi har säkert förhör på imorgon också, allt på en och samma dag -.-
 
Men ni får ha en fortsatt mysig kväll!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback