SUUPER GLAD

Heeejj! <3
 
Haft är rätt skön dag idag provet kändes rätt bra och tanken på att det är fredag imorgon är bra!! Haha sista lektionen var inte direkt seriös syslöjd med mina bästisar så det går inte ihop, haha<3
 
Jag vet inte men känner mig as glad jus nu, händer lite grejer hit och dit så det är goddii!! :D 
 
Imorgon ska jag sova över med en kompis och innan det har jag innebandy träning med 98 orna, roligt. På lördag ska jag kanske till farmor och baka och sen ska vi baka hemma, så mysigt. På söndag så har jag igentligen innebandy match men vi ska kolla på en greje som jag vill kolla på som jag inte säger vad det är så vill häldre det, fast vill ändå vara med på innebandy matchen. Efter det så ska jag på Jullisse med dom bästa tjejerna i min klass<3
Såå en toppen helg blir det verkligen.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback