Bästa dagen!

En härlig dag! <3 i morse så var det ju såklart skola och idag hade vi nationella prov och jag tyckte att det gick ganska bra proven var inte svåra! Så härligt för vi slutade 13.10 och då gick jag hem och ut med hundarna med min kompis och hans hund Elvis som jag ska gå ut med under sportlovet några dagar! Vi hade jätte kul det hade hundarna med! Sen när jag hade kommit hem så fick jag byta om till rid kläder. Sen kom min kompis som skulle följa med mig och så körde mamma oss till stallet! Jag var peppar över att rida! När vi kom till stallet så gick vi in och så var bara några hästar där men inte Lappen. Då undrade jag verkligen vart hon var men sen så kom hon för Tord tog in henne från hagen så ställde jag in henne i boxen sen började vi göra i ordning henne det var jätte mysigt. Sen så när jag var klar så gick vi ner till manegen. Sen hoppade jag upp och lektionen började! Lappen var extra pigg och så där lydig idag, men det gick bra! Men sen sist när vi skulle galoppera så gick det hur dåligt som helst! Jag bara flög upp och ner i sadeln och sen sa hon att jag skulle data galopp hela tiden men jag fattade inte först men sen till sist klarade jag det! Sen när jag satt av så slängde jag mig av hehe jag är inte den bästa på att sitta av! Men sen så gick vi upp till stallet och sadlade av och så sen tog vi lite bilder på älsklingarna <3 och sen kom mamma och vi åkte hem! Verkligen bästa dagen! Fast vill rida när det blir varmare! <33
Hoppas ni mår bra pussi <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback