Fult ös

Godmorgon!
Det har varit jätte mysigt att ha Lissi här imorse viid typ 5 slickade hon igäll mig i ansiktet men det var för hon behövde kissa men jag tänkte inte på det så jag somna om och sen när mamma väkte mig vid 6 så såg jag pytte lite kiss i min säng men det bryr jag mig inte om hon ska sova här en natt till då kommer det bli smutsigt och sen en natt på landet! :) Det jag vet idag att vis ka göra är att vi ska köpa godis till 36 personer för släkt kalaset kommer typ bli 6-7 påsar fulla mycket godis! Sen ska jag ju packa för ridlägret så klart eftersom jag är borts hela helgen och hinner nog inte packa på söndag. Jag måste ju vara med Lissi också men också ska jag försöka se om vi kan åka och träffa våra kusiner för den äldsta av våran kusin har varit i frankrike i 3 månader så det ska bli jätte skoj att träffa honom.:D Så ni bara vet kommer jag inte kunna blogga så mycket idag för att jag ska vara med Lissi.
Nu måste jag upp och äta dör av hunger.
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback