Morgon

Godmorgon på er! 
Nu sitter jag i Majas mammas säng och är inne på datorn med Maja och Hanna sovaer för fult. Igår när dom hämtade mig eller Lotta hämta mig så åkte vi och hämta maja från en båt för hon hade varit hos sin farmor och farfar sen åkte vi och handla och sen hem  och när vi kom hem så åt vi lunch och sen tog vi lite bilder i häst hagen där Sture och Kalle gick och  dom blev fina och sen gick vi in lite och laddade över bilderna och sen gick vi ut och hoppa studsmatta för Majas mamma skulle mocka i Orlandos (Olles) box och vi passade Majas lille bror för sen när Lotta var klar gick jag och Maja och byte om till ridkläder och sen hämtde vi in deras häst Valentino för att först skulle jag rida honom sen skulle Maja rida honom och när jag red gick det väll sådär men han är mest van vid Maja och Hanna sen är han bara 6 år och inte van vid mig, men i traven första gången sög jag sen blev det bättre och bättre och en gång satte jag allt känndes jätte bra och jag vill inte änns prata om galoppen första försöket hade jag glömt hur man gjorde (känndes så pinsamt) för ridskole hästarna vet ungefär vad det är man vill bara man smackar men Valentino är ju ingen ridskole häst så ni förstår ju, men och då sa dom att maja skulle galoppera först sen jag men sista försöket glämde jag till och då blev det galopp men kanske inte den bästa galoppen men jag hade kontroll och allt! Sen red Maja och hon red jätte BRA!  Sen åt vi middag sen studsade vi igen och gav hästarna mat och min favorit just nu är Orlando<3 Han är jätte stor och en ung häst men jätte fin och snäll! Sen studsa vi igen och sen gick vi in och åt godis och sen spelade sims3 sen var vi så trötta att vi gick upp och la sig! :)<3 Hörs sen!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback