Äntligen!

Äntligen börjar solen titta fram genom molnen och kanske blir det lite varmare kan man ju hoppas!

Men idag snart så kommer Alice så ska vi väll hitta på något jag ska föreslå att vi kan ta fina bilder och sånt om hon vill så kan jag ladda upp några så fall (om dom blirfina haha) Det tråkiga är att jag har golf tävling idag så vi kan bara göra något till 14 eller 15 för sen ska jag dra till krogen och få min start tid och så men mina kompisar som är D klassare ingen ska vara med vad jag vet men jag hoppas det men ändå inte för dom kan vara RIKTIGT jobbiga verkligen förutom min älskling Olivia<3
Men jag har försökt att få tag på min älskade syssling om vi ska göra något imorgon eller på Torsdag men hon har inte svarat än men det hoppas jag hon gör för jag verkligen ÄLSKAR henne men det känns inte riktigt som hon gillar mig så mycket jag kanske är för tjattig men det hoppas jag INTE! och imrgon elelr på torsdag ska jag kanske vara med min bästis Felicia så jag fr se om min syssling kan någon dag så ä jag med min bästis den dagen min syssling inte kan (om hon änns kan) men det hoppas jag med 100% verkligen! :)

Kommentarer
Ebbah säger:

Hej, jätte fin blogg! kolla in min och säg vad du tycker om den: http://orksryttarna.blogg.se/ :)

2012-06-19 | 18:45:14
Bloggadress: http://orksryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback