Bästisss

Godmorgon vilket härligt väder det värkar bli idag jätte skönt!
Idag vid 12 ska jag gå till min bästis Felicia cheka hennes blogg http://feliciahansson.devote.se/ och jag tar med mig bikini ifall vi ska sola eller nåt :) och idag är typ den ända dagen jag kan träffa hene för torsdag åker dom ut med båten till söndag sen nästa vecka har hon gympa läger sen åker dom ut med båten i 4 veckor och sen åker dom till italien! :'( tråkigt kommer sakna Fillan såååå mycket men snart kommer vi andra bästis hem och det är Nellie och hon kommer hem från frankrike och jag har frågat om jag får komma ner till deras sommar ställe och hon har sakt visst så vi ska väll boka någon dag, men jag känner mig ändå lite tjatig men det är bara för att det var så mysigt förra året så vill jag göra det detta året med men isåfall tar jag tåget ner :)
Och imorgon ska jag vara med Maja min syssling om dom inte mår allt för dålig för båda mina sysslingar är försylda och lite halsbränna men jag hoppas dom mår bra imorgon! :)) <33 pöss
Älskar diig Maja <33
ÄLSKAR ER ÖVER HELA MITT HJÄRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback