Dum telefon

Min dumma telefon har gjort så jag inte har kunnat att blogga från mobben! Jag har gott in på blogg.se och skrivit in namn och lösen men säger den att det inte gick att logga in, och jag får lite lätt damp på telefonen då! 
Men som sakt idag har jag ju varit med Fillan och vi tog bilder (dom blev ganska fina men på mig fula) och så åt vi pasta sallad till lunch med köttbullar och jag skulle vända mig om med två tallrikar och så stog det en vatten flaska på katten av bänke så välte jag den så den ramlade rakt ner en påse och det läkte ut massor av vatten men det mästa var kvar i påsen. Jag dog verkligen av skratt men det var ju inte alls det skratt jag har i skolan haha mycket sämre men iallafall sen gick vi ner till havet och tog bilder och det var jätte skönt där nere och det var ätte varmt i sanden! Sen gick vi hem till min mamma lite och Fillan skulle försöka hjälpa mig med kulle byta men NEJ skrek det inom mig men jag klarade det nästan jag är sååååå FEG och det hatar jag jag måse över vinna mig själv men jag klarade nästan brygga och hjulning går bättre! hahaha jag suger på gymnastik! Men imorgon kunde jag inte vara med min syssling för dom blir bara sämre och sämre så vi gör något i veckan istället men imorgon istället så åker jag liite till frölunda med Fillan för hon skulle köpa några bikinisar och sen drar dom ut med båten och jag sticker hem och chillar ska väll försöka sola typ! ;)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback