Gäster, no blogging!

Godmorgon jag vaknade precis halv tio som jag nästan aldrig brukar göra skönt att man fick sova ut lite!
Men ikväll vid 17 ska vi får gäster till oss vi blir 12 pers så det är mycket att göra idag. Igår sa jag ju att jag vek 12 servett roser och dom blev jätte bra, men så idag kommer jag inte vara jätte aktiv på bloggen eftersom det inte går att bloga nästan från min mobil för den säger ju att det inte går att logga in :( Jag har gjorten "Att göra lista" till idag som jag ska göra och detta ska jag göra
  • Damsuga rum plus våran avdelning
  • Damtorka rum
  • Städa gäst toalett plus våran
  • Lägga ner tvätt till tvättstugan
  • Tömma kenzos låda
  • Göra sallad och vatten kastanjer med bacon
  • Ringa ett samtal
  • Fråga om mer uppgifter
  • Byta om
Så det är ganska mycket att göra så därför kanske ni förstår att det är lite tajt att blogga idag men ska försöka ändå! hörs sen puss <3
Jag som tomtenissa på jul kören för 2 år sedan! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback