Gäster

Ja jag hinner göra detta inlägget också innan gsterna kommer, jupp jag gjorde alla punkterna ni fick se i morse plu typ damsög hela huset och så snart kommer då ena paret av gästerna sen vid 17 kommer dom andra vet inte varför dom kommer en timma i mellan. Min klädsel idag är en rosa top med vita jeanse och jag känner nu att jag svettas ihjäl snart :S Och regnet öser verkligen ner som i förr går och dom vanar ju för översvämning men det hoppas vi inte att det blir, jag kommer ihåg förra året på Saras dop så blev det översvämning och pappas flickväns mammas hus var det en halvmeter vatten inomhus :O så det var stackars dom! Men nu måste jag fortsätta med Bacon lindade kastanjer puss på er ha en trevlig kväll! :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback