Godmorgon!

Godmorgon på er alla!
Hade alla en trevlig midsommar igår?
 
Idag så ska vi nog inte göra så mycket jag ska väll städa mitt rm för vi sak ha gäster imorgon och sen hoppas jag vi åker ner till båten för att lämna dynor och så! :) Men jag vaknade ganska tidigt idag tror jag vaknade 7.30 men jag var jätte täpt i näsan så det var det kunde inte andas :( Men då såg jag ändå klart på filem "Last Song" (rekomenderar kärleks film) och när den var klar så såg jag filmen "Mitt liv som popstjärna"
(också kärleks film ungefär) så nu var filmen precis slut så jag ska nog gå upp och äta frukost nu är jätte hungrig! Men bloggar mer sen puss. :)<3
För typ 5 år sedan hahahaha :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback