Hööks

Hej förlåt för dålig update igår och idag! Men igår hade jag totalt fult up först golf på morgonen sen åkte jag till Maja på deras UNDERBARA hästgård asså det går inte att föreställa det det var så vackert och underbart så det inte var sant :O<3 Sen kom pappa vid 19 och hämtade mig sen åkte vi och handla och det blev en lite stressad handling vi glömde grejer och sprang och hämtade det (helt galet) sen åkte vi hem och då var våa kompisar i stockholms mamma hos oss och åt middag för hon jobbade i götet tills idag. Efter det kom bästa Olliey som åker till USA imorgon (fet nice) och vi sov över och vi åt dip och tittade på "dagboken" men v pratade mer än vad vi såg på filmen jag fattade nästan ingenting haha sen tog jag fram kamern i filmen och började fota oss lite och dom bilderna är top secret haha blev inte så fina! Efter filmen bädade vi och la oss i min säng och spelade sims 3 och vi var så pigga så vi inte kunde somna vi spelade och spelade så vid 2 blev vi hungriga och gick till köket och tog en macka och det var väldigt mörkt ute och sp fortsatte vi spela sen vid 4 blev vi hungriga igen så vi gick upp och tog lite youghurt och sen spelade vi och ringde lite folk (dolt) en kille svara i min klass och lstade ut att det var jag :P och så såg vi på film "Bad teacher" och Jag blev trött och gick upp och hälde typ kalt vatten i mitt ansikte eller skvätte är mer rätt vatten i ansikte sen var jag pigg men då blev Olliey trött och då sa jag att vi skulle göra något annat för att bli pigga men då tog jag bort datorn och Oliey somnade och jag gjorde lite bus sen såg jag lite på min film på iphonen och så märkte jag att det blev ljust ute så jag rullade upp gardinen och såg att det blev soluppgång och det var första gången typ jag hade sätt det det var jätte vakert så jag väckte Olliey lite hysteriskt, men hon somnade om igen och jag fortsatte med min film men sen somnade jag 6.20 och vaknade igen 9.30 och Olivia med men hon somnade om och jag gick upp och berätta för pappa och gosade med Sara sen berätta jag för Pernilla med :P När jag hade kommit tillbaka till mitt rum så tog jag datorn och spelade lite sims 3 och då vaknade Olliey sen och vi spelade lite sen åt vi frukost och städade och jag hade lite fight med min "kompis" det var as kul har alltid velat fightas med henne haha (jag är ond mot henne) xD <3 Sen kom Olivias mamma och hon åkte hem :'( och jag ringde några kompisar. Fast ingen kunde ele varade lite synd. Men jag åkte ner till mamma med Oscars moppe istället för att hämta lite grejer och så såg jag mina älsklingar och jag blev super glad men Tassia var inte där men hon har en trat på sig bara fö hon har opererat örat! xD <3 Sen åkte vi hem igen och Sarade ahde vaknat så då pkte jag och Pernilla till Hööks och shoppas och jag köpte
 
 
  1. Rid väst
  2.  Luftig rid tröja
  3. Rid byxor
  4. Polo rid strumpor
Jätte fina grejer! Nu är jag het på rid banan, haha :P!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback