Imon

Hej! Idag förut så sjösatte vi båten och hon var grymt fin putsad och allt var nästan nytt och det var jätte skönt och kul ute på havet men det blåste en hel del så lite kallt var det!
Men jag kan inte fatta att det är skolavslutning imorgon det är tråkigt och skönt tråkigt för jag älskar ju min klass över hela mitt hjärta och älskar min lärare och skönt för slipper skolan och tidiga morgnar!! Jag hoppas förbaskat nu att det blir en varm och skön sommar! Plus ni får se hur jag ser ut i morgon bitti när jag har på mig kläderna och allt! Men nu ska jag bog göra mig iordning för att sova jag hade ju två kompisar som sov över och vi somnade vid 1.15 och jag vaknade vid 7.20 så jag är trött! Så Godnatt! <33


Kommentarer
ericaH säger:

besök min blogg!:)

2012-06-13 | 23:54:01
Bloggadress: http://eericasvardag.blogg.se/
sandra säger:

fin blogg

2012-06-14 | 13:16:29
Bloggadress: http://bestaponnysarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback