Jobba...

Godmorgon på er föråt för jag inte bloggade igår kväll men det var för efter att jag varit med Lollo till n15 så cyklade vi ner till Olivia och dom igen fast jag var med Lollo och Agnes denna gången för Olivia var med sina kusiner, men helst hade jag velat vara med Olivia för Agnes och lollo stängde mig lite ute :( Men jag vet ju att dom har kännt varandra jätte länge fast jag har ju också kännt dom jätte länge iallafall lollo vi var bestisar på dagis liksom! Men idag ska vi jobba i skogen för vi fälde träd förra året och det är massor av stubbar kvar så dom ska vi slänga i en kontanier och sen ska vi fälla nya träd och så och vi får betalt er timma och då kommer min bror få myket eftersom han ska jobba hela dagen men jag ska åka till Maja vid 13 och sova hos henne så jag missar ju massor av jobb men jag är och kommer vara så mycket barn vakt så jag kommer ju tjäna då :D Så jag ska nog börja packa mina grejer nu plus jag kommer få rida deras häst Valle kanske :D då får jag inviga mina nya rid grejer! :D<3 puss

Kommentarer
Maja säger:

Vi kommer att ha så kul idag, men förresten, min lille älskling heter ju Valentino! Haha, gillar inte namnet Valle...

Svar: Hahaha, men jag orkade inte skriva Valentino!! :D <3
Victoria

2012-06-30 | 10:02:18
Bloggadress: http://majabloggar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback