Lyckad

Klassfesten igår blev jätte lyckad vi hade det jätte kul! Och jag, Fillan, Lollo B, Olivia och nellie hade förberätt ett tal till våran lärare och hon blev verkligen över lycklig över det, haha hon började precis nästan gråta men hon höll tillbaka tårarna för hon vill gråta på skolavslutningen istället! Men kvällen var skit rolig vi tjejer gick in i tjejernas medlemsrum eftersom jag är medlem så får jag gå in där!
Idag ska jag inte göra jätte mycket ska väll nu snart gå över till hundarna och ge dom mat och gosa med dom sen en långpromenad och sen gosa ännu mer för mamma ska ändå iväg så jag kan gosa med dom hela dagen om jag vill jag ska nog försöka göra det! :D verkligen älskar hundarna mina BFFs forever, jag kan inte tänka på hur det kommer kännas när dom är borta :( jag vill inte änns tänka på det kommer gråta i evigheter alltså!! Me jag passar på att gosa och gå ut med dom så länge dom finns och så länge jag vill! Men jag gör allt för dom 100 % allt!
Men det är ändå tråkigt att inte deras matte och husse är hemma men jag ska överraska dom när dom kommer hem genom att städa köket och i vardagsrummet! Dom kommer bli överlyckliga för det ska ju ändå inte vara så bra väder och så gillar jag att städa (jag vet jag är konstig) men det är kul för den man gör det för blir alltid sååå glad och det älskar jag! Men jag bloggar mer sen! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback