Midsommar regn!

Hej allihopa!
Jag har det bra här i regnet haha så practiskt att det nästan alltid ska regna på midsommar!
Men iallafall jag ska berätta lite hur dagen har varit :)
Först så kom vi hit till våra kompisar och så hälsade vi runt sen gjorde vi iordning lunch och så sen åt vi lunch och sen vid 13.20 så gick nästan alla förutom 4 till midsommar stången men jag stannade och badade i deras 25 grader pool istället för att jag tycker det inte är så kul för att jag ändå inte har några kompisar här ändå! Men sen hade vi badat och det var kallt brrrrr....... sen kom dom hem och berätta att det var regnit och gäggit så dom hade önskat att dom var hemma istället jag valde rätt ändå ;P sen så myste alla i sofforna medans jag diskade för jag inte hade något annat att göra och sen efter en lång stund så kom Sara och pappas flickvän och sara och pappas flickvän var jätte söta och deräkt när Sara gik ner på marken kröp hnón till mig jag verkligen  älskar henne, sen så pratade dom och Sara hade snott en bulle som pappa tog bort sen men då blev hon jätte ledsen :((   (hatar att se henne ledsen det sticker i mitt hjärta när hon gråter) men sen tog Saras gudfar och gav henne en bulle ändå och då blev hon super glad och gav alla sitt fina leende hahaha men det är ju inget riktigt leende hon ser onskefull ut med leendet typ att hon har snott något hahaha! :P Sen började vi med maten och jag skar grönsaker och gjorde sallad sen gick vi ut och åt i deras ute rum medans det öste ner regn, men det är ju mysigt att sitta ute under tak när det regnar. Så nu har vi ätit middagen då biff  med pomfrites och sallad jätte gott! Men nu sitter jag inne och Pernilla och Sara har åkt hem för Sara var jätte tröt och grinig men jag sitter  på deras fina köks/köksarbets bänk och bloggar och försöker värma mina is kalla tår :( Vi ska åka taxi hem tyvärr, gilalr inte taxi för dom kör så fort så jag alltid mår illa och så är dom läskiga men men det går ju pappa är med ;) Men puss på er hörs imorgon!! :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback