Sleep over

Ja så blev det jag sov över med Olivia och det var jätte mysigt! Och igårmed båten var värsta drömmen det var sol och vi åkte till en ö och åt lunch och sen åkte vi till styrsö bratten och åt glass mumma! Och sen åkte vi med värsta farten hem men det går nästan inte att beskriva hur roligt det var! Me sen åkte vi hem och jag åkte med oscar till pappa och packa sen kom jag till dom 2 timmar senare och sen skulle vi göra slusch med deras nya maskin men det gick inte så bra så dom blev sura på varandra för colan tog slut och isen men då var jag och Olivia så snälla så vi åktetill shell macj´ken och köpa is, cola, choklad, ships och ben and jerry till oss på kvällen! Olivias stora syster blev jätte glad för colan och isen så vi testade igen men det gick inte :(( Men sen började Olivia med maten och hjälpte till med sluchen sen gick Louise hem och så åt vi och hade jätte mysigt sen började Agnes och Ellito med efterätten men de blev så att dom lekte med grädden istället hahahaha dom såg jätte roliga ut, sen åt vi det och sen la olivia elliot och jag hämtade min undervattens kamera och den funkade galant :D och vi testade och fota våra ben eftersom vi inte skulle doppa våra huvuden för det orkade vi inte det skulle ändå ta så long tid att torka! Sen tog vi våra goda glassar och mys och bara ahde det mysigt med Johan och Agnes med!
Men iallafal imorse vaknade vi och trodde vi skulle ut på havet men då blev det ju säklart skit väder :''((( Men vi skulle åka ut en då pch lämna elliot, Olivia och Agnes hos några men det började regna så det sket vi i också :( Så nu kom jag hem för en stund sen och ätit pappas kanter av hans pizza han åt till lunch och ite pizza sallas mumma har inte ätit sånt sen 2 månader sen ;) Men nu snart kommer Louise och så ska vi göra något i 2 timmar ungefär sen kanske jag ska var med Olivia igen och Louise ska nog vara med Agnes tror jag, men vi får hoppas att det spricker upp så vi åker en sväng med båten :D<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback